pastasallad utan pasta

just det! har precis gjort pappas egna pastasallad, fast utan pasta då. så kan väl kalla det för kasslersallad nu.
sitter och äter en skål med det nu och dricker cola light. cola light är perfekt för mig när jag får sötsug, ett glas hjälper faktiskt och tar bort sötsuget helt. pappa har också köpt nötter idag, så en näve/kväll får man äta av dom.

i kasslersalladen har jag då kassler såklart, gurka, sallad, fetaost & paprika.
"såsen" eller vad man nu ska kalla det består av creme fraiché (man ska egentligen ha två st men salladen blev inte så stor så räckte med 1 & en halv nu), en sked fransk senap & massor av grönsakskrydda. låter förmodligen inte så gott men det är sjukt gott. och den såsen eller dippen eller vad man nu ska kalla det är jätte gott att dippa grönsaker i också, och det mesta av det som ska vara i har man ju alltid hemma.



nu troor jag vi ska se drag me to hell. blev inte att vi såg den före andra avenyn för det kom annat emellan.
så nu ska jag ropa hit pappa och elina som fixar i köket.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0