jag är kär

yes jag är kär i joel kinnaman. jag tycker han är sjukt snygg, sjuuukt.
och hans ögon ska vi inte ens prata om <3
blev nog lite kär i hans roll i johan falk filmerna.
men det är något med mig och killar med bruna ögon, blir fast.







alltså kolla på han? mmm, puss ♥

och herre min jesus vad jag längtar till den här filmen kommer:



har väldigt höga förväntningar på den här,
tror den kommer vara sjukt bra!

sitter förövrigt och försöker fläta ut alla småflätor jag gjorde på mig själv när vi såg national target (ja, alla som känner mig väl vet att jag sitter och gör en miljon småflätor på mig själv då jag ser film, dont know why?) men har flätat för litet och för hårt så får inte ut dom.. hm.
nu ska jag iallafall ta ett glas cola light, lite linfrön, en ruta 85 %ig mörk choklad & ta ut linserna.

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Älskar Johan Falk filmerna! Både jag och min pv är helt sålda på dem :) Men "Frank" är ju hjälten jämt... De kunde lika väl skippat Johan Falk ;)

2009-10-09 @ 12:06:28
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0