inväntar middag

nu har pappa kommit hem från jobbet och håller på att laga middag. vi provar på något nytt idag så ska bli spännande att se om det är gott. bla. tillbehöret till middagen är; strimlad bacon, lök & vitlök i en röra av creme fraiché, majonäs, salt & peppar. till det ska vi äta coleslaw (inte något nytt), kassler, spenat & sallad. ska bli kul att se om det kommer vara lika gott som allt annat vi ätit i veckan :)! jag är ju däremot inget fan at spenat, men ska ge det en chans ikväll. har suttit och finslipat lite på APU uppgifterna för i veckan också, har redan skrivit tio sidor och då har jag inte ens gjort 1/4 av allt som ska göras. kommer ihåg att jag skrev 25 sidor förra året och då hade vi inte ens hälften så många uppgifter som det här året.. kul för lärarna att sitta och läsa allt jag skrivet sen haha.
nu ska jag hjälpa pappa i köket!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0