chill

nu när jag lugnat mig lite kom jag på att jag glömde berätta om middagen, som var AS GOD för er som undrar.
sen måste jag också påpeka hur sjuukt mkt piggare jag är tack vare GI maten, när jag äter vanlig mat med massa kolhydrater blir jag jätte trött efter maten och somnar. Sen mår jag mycket bättre, är inte alls hungrig ofta och framför allt får jag äta jättegod mat.

Var föressten en som kommenterat här i veckan om varför jag äter GI och påpekade på ett väldigt drygt sätt att jag inte behöver gå ner i vikt m.m. För det första är det så jävla fegt att kommentera utan att skriva vem du är, för det andra har du läst om GI? det handlar inte bara om att gå ner i vikt, ex. börjar många diabetiker äta GI för att det är bra för dom. jag själv äter GI för att jag vill gå ner, något kg kanske 2-5 max, inte några 10-20 kg om du trodde det, och framför allt så äter jag det för att jag mår bättre av den maten, är piggare, på bättre humör, orkar göra mer saker m.m. GI är jättebra för blodsockret och mycket annat i kroppen. Därför äter jag GI.

och nuuu, kommer en liten bild från middagen pappa lagade till oss ikväll:



visst, ni tycker säkert det ser svinäckligt ut, men ni anar inte hur jävla gott det är.
och som ni ser gav jag sparrisen en chans, men var ingen hit tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0