beslutsångest..

visade ju tidigare i veckan eller när det nu var två klänningar som det stod mellan.
måste bestämma mig för en av dom som jag ska ha på halloween, men det går verkligen inte.
har sån beslutsångest och vill ha båda två men det har jag verkligen inte råd med, är knappt så jag har råd med bara en klänning med tanke på att elina fyller år den här månaden & andra utgifter.

 eller

i slutet på den här veckan/böran på nästa SKA jag bestämma mig.
men vet att jag kommer ångra mig vilken jag än tar haha, så det här blir svårt..

var ju tänkt att jag skulle fixa lite APU uppgifter ikväll också, men det hade jag dock ingen ork till så det får bli imorgon nångång efter APUn istället. nu ska jag bädda ner mig här i soffan och se that '70s show, as usual.
puss

Kommentarer
Postat av: josseeee

den första tycker jag! :)

2009-10-05 @ 00:37:02
URL: http://josefinacyreus.blogspot.com
Postat av: Daniel

båda är grymt fina, men du hade passat i den svarta mer tror jag! :)

2009-10-05 @ 18:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0