APU plugg..

sitter just nu och dränker mig själv i APU uppgifter som jag just kom på att jag inte gjort. har glömt att skriva dagbok om APUn så sitter och sammanfattar det jag kan komma ihåg från den här veckan.. skulle gissa på att helgen kommer bestå av pluggpluggplugg, något mys kommer inte hinnas med. är verkligen 10 gånger värre den här gången än förra APU perioden i vintras.. + att jag ska hinna med att plugga till ett stort prov om läkemedel i medicinisk grundkurs. känner mig inte sådär "jätte taggad" inför det. har ingen motivation alls till att plugga just nu, kan inte koncentrera mig och känner mig jätte stressad så allt blir fel hela tiden. får försöka hitta tillbaka till motivationen och koncentrationen imorgonkväll för nu är jag för trött för att tänka känner jag..

måste också påpeka hur otroligt synd jag tycker om camilla i idol. för er som missade det så skulle peter jihde läsa upp vem som gått vidare till fredagsfinalen från kvalveckan och det stod då mellan carolina & camilla. han läser upp carolina och camilla hör fel och tror att han säger hennes namn, kramar om carolina av lycka och springer fram till peter och kastar sig runt halsen på honom, peter säger då "camilla jag sa carolina". gud så hemskt det var att se, tyckte så synd om henne. tycker hon verkar vara så gullig, hoppas hon är en av juryns wild cards imorgon:



nu ska jag slå på that '70s show och somna in till det så jag orkar med alla barn på dagis imorgon.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0