85 % mörk choklad..



.. låter svinäckligt eller hur? men ni anaaaar inte hur gott det var när jag varit utan kolhydrater och godis i över en vecka. var underbart att få äta en chokladruta!
johan har varit på besök en sväng så vi har suttit och pratat med han i någon timme och sen tog det en halvtimme innan vi bestämde oss för vilken film vi skulle se. var inte så sugen på att se the day the earth stood still, vi ville se någon komedi av något slag så fick bli hes just not that into you. dock såg vi kanske 15-20 min sen blev pappa trött och gick och la sig och jag orkade inte se nåmer. nu ska jag hämta något att dricka och gosa ner mig här i soffan och se om det är något bra på tv.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0