'70s

ja ni kan ju gissa vad jag gör nu?
har myst ner mig i soffan och ligger och tittar på that '70s show.
får helt enkelt inte nog av serien, är samma som med vänner.



måste passa på att berätta en jävligt skum grej.. min mobil gick sönder för kanske 2 veckor sen för femte(!!!!) gången. iallafall så fick jag låna en gammal mobil av min mammas kille och jag minns att jag tog ut SIM-kortet på databordet hemma i lägenheten och la min trasiga mobil där. när jag förra veckan skulle hämta den i lägenheten för att lämna in den på lagning så är den spårlöst försvunnen? letade överallt och ikväll har även mamma varit i min lägenhet och letat den överallt men hittar den inte? och jag har ju inte varit hemma något och inte tagit med den hit till pappa & elina, så vart fan är den? skumt som fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0