trött...

sitter hemma hos mamma och dricker ett glas nypressad apelsinjuice! har precis kommit hem från mötet på skolan, gick bra. tänkte kanske gå ut och gå med mormor på en stund om jag orkar, kändes så jävla kallt ute. tror nästan det är dags att skaffa sig ett kort på step in istället för att vara ute och gå i den här kylan, måste fundera på det.
ska bestämma mig om jag ska köpa uggsen jag la undan igår också, dom var ju så jävla sköna men helt ärligt tycker jag dom är fula, fast på något coolt sätt, haha svårt att förklara. men tror nog jag köper dom :)! ska köpa en kajal idag också, och möjligtvis någon julklapp! måste betala in min nya t-shirt och mössa också, mkt utgifter nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0