hos pappa

är hemma hos pappa just nu om jag inte nämnt det? ingen koll alls idag.. har iallafall hunnit med en runda på stan med mamma & mormor. köpte uggsen iallafall, eller ja mamma betalade dom åt mig. och dom var riiiktigt sköna och varma måste jag säga :)! och lätta att gå i också, känns som tofflor. iallafall så sprang vi runt i alla affärer + galleria, jag var så rastlös så vi var in i varje affär i max 2 minuter innan jag slet iväg dom till nästa affär. efter rundan på stan gick jag hem och såg lite one tree hill och tog en powernap med systeryster innan pappa hämtade oss för att vi skulle följa med hem till han. började se filmer original men den verkade inge bra så vi slog av den och satt och pratade istället och såg sen björn gustafssons film innan dom la sig. tänkte lägga mig strax jag också.. är väääldigt dåligt med uppdatering nu för tiden, vilket som sagt beror på att jag är utan internet. hoppas väl det ska fixa sig snart, men comhem är ju inte känd för att vara så bra. hörs imorgon eller på söndag, natti!

Kommentarer
Postat av: tesselivesslan

<33 puss!

2009-11-13 @ 23:38:14
URL: http://theresaollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0