helgen

helgen har varit bra & rolig, minst sagt! har haft jätteroligt dom senaste helgerna, hoppas det fortsätter så :)!
i fredags var vi ju då hos macke, sen for vi till stefan på fest. var där en stund sen gick jag till oskar där det var några st, sen tillbaka till stefan igen innan jag, tess & elina åkte hem till svartlå. somnade halv sju på morgonen och vaknade halv fem på eftermiddagen!!!! steg upp, käkade nå svingoood middag som pappa fixat och sen kom timmy, jon & lucas och hämtade oss i svartlå. när vi kom till stan for vi hem till mig där jag drog ihop en liten "fest".
somnade kring fyra-halv fem imorse om jag inte minns fel? skulle jobba idag men när jag vaknade kring nio var jag jätte uppsvälld i halsen så kände att jag skulle vara hemma och vila istället.

har bara legat och såsat i sängen, sett på vänner osv framtill jag tog tag i städningen, diskade, dammsög, plockade undan osv. fick hjälp av tess & elina också :) sitter iaf hemma hos mamma just nu och väntar på plättar. sen ska jag hem igen och dammsuga klart + skura.

helgen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0