ed hardy


jaa.. detta pluggande. mina ögon borde vara fyrkantiga just nu eftersom jag inte gjort annat än att suttit här och skrivit dokument efter dokument. har försökt skriva ner det viktigaste till provet imorgon (iallafall det jag tror är viktigast) så jag kan nöta in det, för det enda jag kan just nu är det om allemansrätten som man kunnat ända sen man var liten. har iallafall tagit en liten paus nu i skrivandet om oraklet i delfi, som jag förövrigt inte fattar ett skit om så snart ger jag upp det också och går och lägger mig.

har iallafall suttit en stund och drömt mig bort bland ed hardy kläder (nähä?) förvånande va. det finns så jävla mkt som jag vill ha. men  hade absolut inte tackat nej till att krypa in i dom här myskläderna just nu:




Kommentarer
Postat av: Cia

Du ska inte skriva om mina söta telefonsamta? ;)

2009-12-05 @ 00:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0