tjaa

tjatjahejhej.
stress, stress & åter stress.
ska göra ett ryck här hemma med b.la disken som återigen har blivit till ett enda stort berg..
sen ska jag slänga i mig lunch, springa på coop och handla lite frukt så jag inte hungrar ihjäl på vägen hem från luleå,
sen måste jag springa på banken och plocka ut lite pengar så jag har råd att unna mig något i luleå eftersom jag endast har nio kronor på kortet, och för det får jag väl två äpplen el något.
sjukt härligt med sol ute idag iaf, men ser att det börjar dyka upp moln på himlen nu så den lär väl vara borta inom kort.
jag och mormor ska iaf och hälsa på ola när vi kmr till luleå, har ju inte varit och hälsat på honom sen han flyttade...
sen ska vi springa på stan och jag vet ungefär vad jag ska köpa, har varit in och kikat på h&m och gina tricots hemsidor :)
nu var det disken ja,
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0