sara



elina är ju på klassresa i göteborg den här veckan, dom for onsdag och kommer hem på tisdag.
iallafall så tog hon kontakt med sara, som förövrigt är pappas förra flickvän, dom bestämde då att dom skulle träffas och gjorde det igår har jag för mig, eller förrgår? jaja anyway, elina mmsade iallafall den här bilden på sara till mig och skulle aldrig i min livligaste fantasi kunna föreställa mig att hon såg ut såhär nu, har inte träffat henne sen jag gick i sexan.
enligt mig ser hon grymt bra ut, hon ser ut att må bra helt enkelt, vältränad och snygg.
saknar henne otroligt mkt, hon la till mig på facebook samma dag som hon & elina träffades och vi har nu bestämt att jag och elina ska komma och hälsa på henne i hennes hus utanför gbg då vi ska dit i sommar, ser verkligen fram emot det, har tänkt jätte mkt på henne ända sen hon flyttade hem till gbg då det tog slut mellan henne och pappa så ska verkligen bli roligt att äntligen få träffa henne :) hon är underbar!

nu tänkte jag förövrigt lägga mig i sängen och se på vänner så jag orkar med morgondagen, inte så lockande med skola efter dom här korta lovdagarna, men nu börjar det dra ihop sig mot slutet så man måste stå ut dom sista veckorna.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0