klärrrt

nu har jag jobbat klart för idag, blev bara två timmar för att jag skulle bli lite varmare i kläderna och uppdatera mig lite innan jag ska jobba från 10-14 på lördag.
nu är det ju såhär att om det är något jag absolut inte kan så är det att slå in paket, och det gör man ju ja, flera gånger per dag på smycka, så har stått och tränat på att slå in paket idag och slog in fyra paket åt kunder, och dom blev faktiskt hyffsat fina så nu är jag stolt haha, kanske inte är så big deal men för mig är det det eftersom jag absolut inte kan det.
nåja, imorgon ska jag följa med farmor & farfar till stugan och sova där en natt, sen skjutsar farfar ner mig till stan kring nio för ska vara på jobbet kring tio i tio. sen får jag se vad jag gör på lördagkväll, blir nog att ta det lungt med johanna :)!
men nu ska jag städa lite här och sen fixa middag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0