kalas!



har varit på kalas hemma hos mammas kille ola. det bjöds på mååånga godsaker och tårta, så nu har jag lite ångest över att jag smällde i mig så mkt.. men gott var det.
jag och elina har iallafall sett roomservice med timbuktu, sjukt rolig stil han inredde med, tänkte först när dom började spika upp möbler på väggarna "vad fan gör dom?", men blev jävligt nice sen faktiskt, annorlunda stil, men blev snyggt!
nu har hon iallafall traskat över till mamma och jag hade tänkt tvätta bort sminket och lägga mig och se vänner och läsa ut boken, eller ja, iallafall läsa några sidor. imorgon börjar jag 8:20 och slutar 12:00, men eftersom vi tappat så mkt tid i data så har vi varit tvungen att lägga in en extra lektion på torsdagar så börjar klockan två igen och har data en timme, eller är dataprov i word imorgon så tar väl inte en timme att göra det hoppas jag. nåja nu blir det sängen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0