kalas

sitter hemma i svartlå hos pappa & eleonor just nu.
har ju som sagt varit lite kalas här hemma. först åt vi en räksoppa som farmor gjort, och den var verkligen jätte god!
sen var d tårta & kaffe efter d, men d avstod jag minsann från :)!
körde iallafall bil på vägen från stan-svartlå, gick faktiskt väldigt bra. trodde de skulle gå åt helvete eftersom jag inte kört något sen februari, men jag sitter ju här och skriver nu så jag dog ju inte iallafall.
ska strax ut och köra bil igen, väntar bara på att pappa ska bli klar. vi ska hinna förbi johan också, pappas kusin. han har köpt ett hus här i svartlå som han har som stuga :) nåja nu ska jag kolla vad pappa håller på med.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0