jaha

somnade efter fyra och vaknade klockan sex, yeeeeees två timmars sömn..
har iallafall börjat städa lite sen förfesten här igår, såg ut som en svinstia kan jag lova, men nu är allt från balkongen, vardagsrumsbordet och barbordet borta.. måste bara röja upp grejerna från golvet, + dammsuga och skura, adam välte ut en powerking över hela golvet igårkväll, for typ hälften över mina kläder såå blir att springa över med en påse tvätt åt mamma sen. johanna ska förövrigt vara med mig idag :)! tänkte typ höra av mig till henne snart för hon är ju ändå uppe före fan, måste bara komma på ett sätt att få ut macke och adam härifrån först, och det lär ju inte gå att få liv i dom i första taget. funderar starkt på att gå ut och gå eller något i det här fina vädret och fördriva tiden lite innan coop öppnar, svänger nog förbi mamma en sväng också för hon är ju också uppe före fan, låter som en bra plan tycker jag så kan adam och macke få ligga och snarka ifred.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0