i´m not happy for you



har kommit hem för en stund sen efter 1,5 timmes promenad med mormor, var jävligt skönt!
vi var förbi på kyrkogården också, alltså gud vad hemskt, tror vi kom upp i 11 st om inte mer som var nybegravda..
nu sitter jag iallafall och äter pasta carbonara!
ska börja med pluggandet efter maten.. ser inte fram emot provet imorgon, blir så arg på mig själv när jag gör allt i sista minuten.. tur iallafall att jag har 4 timmars hål imorgon då jag kan plugga innan provet.
farmor ringde mig när jag var ute och gick också och sa att hon och farfar kommer till stan kring 12 på torsdag så skulle vi åka till storheden då :) nä nu ska jag ta tag i pluggandet.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0