grillat

åt grillspett, yummie potatos, fetaost sallad & grillade majskolvar hemma hos mamma strax efter sex tsm med henne, elina, ola, wille, akke & mormor, mys!
efter maten gick jag och mormor hem till henne så jag fick skriva ut lite grejer till provet imorgon.
klockan var väl strax före halv åtta då vi var där och jag kom nyss in genom dörren så det har tagit sin tid. har suttit och förkortat allt och skrivit in det i ett nytt word-dokument, gjort blankrader så jag kan ha "prov-med-mig-själv" ikväll,
och gjort en liten mind-map. sååå, nu ska jag snöra ihop lite grejer, sen ska jag gå hem till mamma där elina också är förövrigt, och få lite hjälp med mitt pluggande. kommer få plugga längelängelängelänge ikväll/inatt för att provet ska sitta imorgon. såå önska mig lycka till.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0