blått

lika härligt väder idag som igår och förrgår och valborgs, solen håller i sig än ett tag iaf :)
har inte skrivit sen i fredags tror jag? nåväl i fredags var jag iallafall med johanna efter att jag fått ut adam och macke från lägenheten, vi såg andra avenyn och pratade och mös på som vanligt :) sen när hon for hem somnade jag och sov 10,5 timme? har inte hänt på år och dagar kan jag lova..
sen igår då så var jag också med sötjohanna :) vi möttes typ vid coop så gick vi in och handlade lite gott, sen satt vi på min balkong och surrade och sen såg vi andra avenyn igeeeen, sen hjälpte hon mig att städa haha, tack för det babe :) ♥
sen skulle jag., mamma, ola & akke och käka middag hos olas föräldrar på torpgärdan, så då cyklade vi dit och johanna också eftersom hon bor där, käkade grillat för tredje dagen i rad :)! sen cyklade jag och johanna hem till mig igen och fortsatte städa lite och sen se andra avenyn. har haft så jävla kul med johanna dom här två dagarna, får inte nog av hennes surrande och underbara skratt, man blir glad i hela kroppen av att höra henne skratta :) puss på du
tänkte iallafall bjussa på lite pics från tors-lör:

    
  

nu tänkte jag äta lite frulle ute på balkongen i finvädret, sen kommer johanna hit en stund före hon ska på spinning ;)!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0