woh

den här lilla tjejen kan sjunga :)



hade förövrigt fruktansvärt kul igårkväll :)
var först hem till dennis och åt smörgåstårta och grattade honom, sen for vi hem till mig.
det var jag, laxen, kim, dennis & putte. jag, dennis & putte gjorde fläskfilé och kroketter med beasås, gott :)!
efter många om och men uteslöt vi festen hos pontus och gick istället hem till fanny före vi skulle på ice.
väl där inne blev jag, sofia & fanny bjudna på champagne och grejer av några killar, niiice.
kvällen avslutades då ice stängde klockan tre för min del.

sen idag har jag umgåtts med putte, dennis & anna.
vi har sett click & beck och surrat osv.
nu börjar klockan bli mycket och jag är inte ens trött, men ska ändå göra ett försök till att få några timmars sömn, så nu blir det vänner och sängen.
puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jäklar vad duktig hon var! Hur gammal kan hon vara? Inte över tio, hon kunde inte ens uttala vissa saker! En del har då tallang :D Riktigt, riktigt duktig! Helt otroligt ju.

2009-03-16 @ 11:02:15
URL: http://linneajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0