torsdag & fredag

igår var jag på skolan först, sen när jag slutade klockan tolv följde johanna med mig hem så busade vi lite med svea och såg nya one tree hill avsnittet :) sen for hon hem och jag gjorde lite grejer på stan. sen gick jag hem en sväng så kom elina också, hjälpte henne att söka sommarjobb osv. sen kom pappa och hämtade oss så for vi först och hämtade gabbi och sen hämtade vi cissi & lucaz på skolan innan vi for till svartlå där det var kalas för pauline :)!
lilltjejen har blivit stor tjej nu, fyra år gammal blev hon :) var iallafall trevligt osv, sen for jag hem med farmor kring sju, gjorde inte allt för mkt, sen såg jag big brother och sov. bilder från igår:



idag var jag ju då också på skolan, fick veta att jag har tre prov till veckan, två matteprov och ett prov i IOS, + att vi fick en bok med världens minsta text som vi ska läsa också, kul..
nåja, efter skolan följde madde och hanna med hem till mig en sväng och hämtade ett spel dom skulle ha till ikväll på maries fest. sen när dom gick så gick jag till smycka och jobbade i ca 1,5 timme, sen gick jag hem snabbt och sen till romeo och satt och pratade lite med dennis, macke & kim. sen gick jag hem också kom pappa, vi satt och pratade lite också kom elin en sväng. sen när pappa hade duschat gick vi och käkade på romeo, blev entreco för mig, var gott :)!
sen kom laxen, macke & dennis dit en sväng och drack en öl. sen gick jag och pappa hem till mig och såg pineapple express och sen la han sig och sov, och jag har precis sett klart big brother avsnitten som gick på tv400 ikväll.
så, nu tänkte jag med andra ord också göra ett försök till att sova. ska upp tidigt imorgon, måste vara i svartlå mellan nio-halv tio för vi ska ut och köra skoter hela dagen. bilder från idag:



gnatt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0