heartless

var ju då som sagt in på smycka och jobbade i ca 1,5 timme idag. börjar få tjing på kassan nu, tog betalt av tre kunder och mamma gjorde en lathund åt mig som jag har gömt lite diskret under kassan. så bara jag lär mig kassan så är allt som en dans på rosor sen, inte. är hur mkt som helst som jag måste lära mig innan jag börjar jobba där 28e mars.. är så nervös och blir jätte stressad då jag står i kassan och ska ta betalt av en kund, är så rädd att göra fel.

nåja, nog om det. sen kom mormor in på smycka, så bestämde mig för att jag "lärt mig" färdigt för dagen och följde med henne på coop där jag handlade lite. sen gick jag in till dennis på romeo och sa hej och surrade lite. sen gick jag hem och åt lasagne. och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra fram tills andra avenyn börjar. håller på att somna sittandes för att jag är så trött efter mitt nattsuddande. men måste försöka hålla mig vaken tills andra avenyn slutar kvart i tio iaf.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0