här med säger jag bort mig från vintern

från och med nu tänker jag gå runt och tro att det är sommar, är så less på vintern just nu.. hoppar av glädje så fort solen tittar fram har jag märkt, så skulle inte sitta helt fel om all snö försvann nu. så, eftersom jag har sån här sommarkänsla så börjar jag väl med att bjuda på lite sommar bilder så att ni också förstår att nu ska vintern bort.



så okej nu vet alla hur mkt jag vill ha sommar.

idag hade jag först IOS från 8:20-9:30 ca. sen gick jag med johanna mot stan, vi skiljdes åt utanför smycka eftersom jag skulle in och jobba från 10:00-12:00. var typ inte en jävel som kom in idag, alla gick bara över till synoptik sidan så stod bara och hängde och rättade till lite smycken osv i skåparna, också försökte jag lära mig att slå in paket, men det går verkligen inte? blir så jävla fult. aja, när jag försökt slå in typ 10 paket gav jag upp och kollade på klockan och sa hejdå. sen gick jag hem och gjorde lite lunch och såg vänner. efter ett tag kom johanna också, vi surrade lite och såg vänner osv, sen gick vi tillbaka till skolan. vi hade BKF och lyssnade på redovisningar osv, sen fick vi sluta en timme tidigare, SKÖNT.

såå ikväll har jag int gjort mkt. åt middag hos mamma halv sex, kyckling, ris & currysås :)! sen skulle jag bara lägga mig på soffan en stund för att jag var så mätt, men då somnade jag ju såklart. och sov i två timmar!!! inte bra, kommer inte kunna somna ikväll tack vare det. gick iallafall hem direkt jag vaknade, och nu tänkte jag faktiskt bada under tiden jag inväntar big brother på tv400.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0