*

jaaa, mitt internet hemma funkar som sagt inte såå har inte blivit att jag har skrivit här på ett tag.
igår var jag iaf med macke, putte & dennis, elin kom förbi en sväng också. sen när dennis for hem såg vi på andra sidan häcken, sen for dom hem och jag sov.

idag tog jag och elin 20 i 11 bussen till svartlå, åt lite frukost osv sen drog vi på oss skoterkläderna och for över till stugan för att hämta skotrarna, men efter över en timmes slitande i skotrarna gav vi upp och for hem.. inte så kul att inte göra nå när det är perfekt skoterväder men men..

förövrigt så har jag fått ett extra jobb på smycka, kommer få jobba två lördagar i månaden och sen sju veckor i sommar och fortsätta sen till hösten, känns bra :)

nä, ska återgå till vänner nu.
puss

Kommentarer
Postat av: Matilda Östman - the life of

Grattis till jobbet! :D

2009-03-10 @ 16:37:12
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: Matilda Östman - the life of

Grattis till jobbet! :D

2009-03-10 @ 16:37:13
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0