dagen

hade ju då som sagt klädsim på idrotten idag, och så vältränad som jag är så kan ni ju tänka er hur det gick..
vi fick iallafall ha fritt bad i ca tjugo minuter, så då gick jag, linnea & jessica och satte oss i bubbelpoolen en stund.
sen gick vi mot stan, jag gick hem och bytte om och gick sen in på smycka mellan halv tre-tre tiden. jobbade till ca halv fem, sen gick jag på coop och handlade lite mat, sen hem en sväng och hämta tvätt också gick jag till mamma och åt middag. sen såg vi på familjen annorlunda och sen gick jag hem och såg nya one tree hill avsnittet och sen såg jag andra avenyn. ska faktiskt för en gångs skull lägga mig NU? och göra ett försök till att sova, tvivlar ju på att det kommer gå bra, men kan ju alltid försöka. så med andra ord, godnatt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0