son´s gonna rise

när det verkar vara så många som känner sig ensamma,
skulle det vara oförlåtligt själviskt att vara ensam på egen hand.




well a son's gonna rise in a mile
in a mile
you'll be feeling fine
in a mile you will see
after me
you'll be out of the dark, yeah
you'll get your shot

blir glad av den här låten av någon konstig anledning, så när jag känner mig nedstämd slår jag bara på den här och vrider upp volymen. konstigt egentligen hur musik kan förändra hur man mår.
nu ska jag vila en stund, sen ska jag gå till mamma och äta lite rester från när vi grillade & hämta pengar + tvätt, sen ska jag iväg på coop och handla lite mat osv, sen hem igen och dammsuga + skura.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0