one life



gick till mormor efter ett tiden nångång, satt och surrade med henne & gunilla och sa sen hejdå till dom eftersom dom drog till turkiet i två veckor idag. kommer typ inte träffa mormor på hela sommaren, för dagen efter hon kommit hem sticker hon till ammarnäs och jobbar i två månader...
efter jag varit där gick jag iallafall hem och försökte äta lite eftersom jag inte ätit på hela dagen.. sommarvärmen gör att jag inte är lika hungrig som jag brukar vara längre, skumt..
sen gick jag iallafall på coop med elina och köpte en loka i vanlig ordning. sen stod vi och surrade i korsningen mellan mig & mamma i säkert en timme och sen gick jag hem. nu ska jag skriva klart uppgifterna om rävungen och sen ska jag försöka sysselsätta mig själv med något annat.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0