oj..

jag måste ha sovit hur hårt som helst imorse.. pappa hade ringt mig fem gånger och mamma fyra gånger, + att jag hade fått 8 sms.. försov mig iallafall till klockan elva, fan.. dom hade haft betygsnack på skolan osv så det missade jag ju såklart... jaja, for iallafall med mamma & pappa till elinas skola kvart över elva och såg henne sjunga jeff buckleys - hallelujah, hon var sååå duktig :)! sen for jag hem och skulle hämta lite grejer innan jag skulle på skolan till IOS lektionen, men smart som jag var så frågade jag jessica först om vi hade den lektionen eller om den var inställd, och den var inställd så nu sitter jag här och gör absolut ingenting. ska hoppa in i duschen strax, sen fixa lite här hemma och packa lite grejer jag ska ha med till svartlå, åker nämligen dit ikväll och sover över, så åker jag med pappa & eleonor till harads imorgon.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0