lite shopping

hämtade ut min klänning från nelly igår, svinsnygg var den! ska lägga in en bild på den senare så får ni se!
har sprungit på stan med mormor & gunilla en sväng, har handlat två tubklänningar från see me, en gul & en turkos :)!
ska lägga in bilder på dom sen när jag kommer hem. fick ett litet bidrag till dom av mormor, gunilla & mamma, tack så jätte mkt för det!
sen gick vi iaf och åt på korvmojjen, åt en tunnbrödrulle & mormor och gunilla åt en skrovmål.
sen gick vi in på cafét på coop där dom drack kaffe osv.
och nu är jag hemma hos mamma med syster iaf, mormor & gunilla kommer strax så ska vi förbereda för mormor kalas här, hon fyller nämligen 57 år idag, så grattis till henne :)! sen sticker hon & gunilla till turkey imorgon i 2 veckor, är inte alls avundsjuk nej...
nåja nu ska jag vara social med elina.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0