joo..



aah.. provet imorse gick okej, varken bra eller dåligt kan man väl säga. var så trött pga sömnbrist inatt så hade typ hjärnsläpp på en av dom enklaste frågorna.. men satt länge och klurade och kom på det tillslut, tror jag. sen fick jag ju en annan uppgift för att höja mig i ett annat ämne, den gick däremot bättre för där skulle jag bara skriva massa grejer och det har jag inte så mkt problem med. var iallafall klar med allt halv tio, så gick hem till mamma och solade på hennes balkong då tills solen for i moln. sen gick jag hem till mormors lägenhet och hälsade på ola, åt laxtoast & sen kladdkaka med grädde efter det. sen gick jag hem och bytte om innan pappa, p-a & erik kom och hämtade mig så följde jag med dom ut till A8 och kollade på när dom jobbade :)! sen for jag hem igen och har inte gjort speciellt mkt sen dess, kan väl säga att jag i stort sett bara suttit här och glott. är iallfall sjukt trött så ska vila lite en stund nu, ska krypa ner i sängen och se på vänner eller liknande.
puss

sen måste jag ju också påminna er om att det är NÄRA till the voice festivalen nu!!!! 15e augusti smäller det. längtar som faan. måste ta och visa en video från förra året då jag var där så ni inser hur sjukt mkt folk det är där:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0