en lång historia kort

ska försöka sammanfatta gårdagen och idag så kort som möjligt.
for ju då som sagt på haradsdagen, och den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
låg och sov i min egen säng hemma i stan redan före tolv och vaknade upp klockan fem imorse.
gick ut med viktor och hans kompis, gick på statoil och köpte en loka osv och sen gick vi hem till mig och chillade.
gick till mamma strax före nio imorse och åt frukost med henne och ola, sen somnade jag i elinas säng i nästan tre timmar. sen skjutsade mamma mig till harads för att hämta min väska som jag glömt där + elina, moa & tess som skulle hem till svartlå. sen for jag och mamma och hämtade upp ankie, for på max och köpte en supreme jr, sen hem till mamma en sväng, sen hämta ola på golfbanan i sävast, sen for jag och mamma till farmor & farfar och åt lasagne, sen somnade jag på deras soffa i två timmar och nu ligger jag i elinas säng hemma hos mamma.
bra helg.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0