chockad..

sitter helt chockad framför datorn just nu...
fick ett samtal från min mentor kerstin strax före ett, hon sa att jag var tvungen att komma till skolan för att hon & mari-louise var tvungen att prata med mig om några saker... såå jag tog på mig jackan och skorna och gick med myr-steg till skolan för var säker på att dom skulle säga att jag var körd i skolan och skulle gå IG i bkf, arbetssätt & lärande & IOS eftersom jag knappt varit något i skolan sen februari.. men hör och häpna! i arbetssätt & lärande & BKF kommer jag att få ett VG om jag klarar provet som jag ska till skolan och skriva två dagar före midsommar den 17e juni eftersom jag fick G- på det provet.. och i IOS kommer jag att få ett starkt VG av mari-louise. whaaat? har fortfarande inte fattat det... mari-louise var väldigt imponerad över hur bra jag skriver och hur bra jag är på att uttrycka mig så hon sa att om jag är på alla lektioner till hösten och fortsätter arbeta lika bra som jag gjort nu så kommer jag att nå MVG i alla kurserna nästa termin. sjuksjuksjukt...

jaja, är iallafall jävligt nöjd över att det kunde sluta så bra haha.
nu ska jag göra annat.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0