battlefield



gud jag kan inte slappna av. känner mig jätte stressad hela tiden, mest när det gäller skolan, känns som att jag ligger efter jätte mkt och måste plugga hela tiden fast jag redan fått alla restuppgifter och typ allt är klart.. vet inte vad det är med mig. måste iallafall få veta om det är något speciellt man ska tänka på när man skriver uppgiften i IOS:en så jag kan börja med den redan ikväll, tur iallafall att jag har lätt för att skriva, det är det som går bäst och snabbast för mig i skolan.

nu ska jag faktiskt dammsuga och skura, vilket jag har sagt varje dag den här veckan men nu SKA jag faktiskt göra det. måste sysselsätta mig med något så jag lugnar ner mig lite.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0