vädret!!!



fan vad härligt väder det är ute. gaaalet... fast jävligt varmt och äckligt här inne i lägenheten då det är sån här hetta ute, är väl det enda negativa. och att jag står och jobbar inomhus hela dagarna då men.. det är snart över :)!


(bild på mig och mamma ute på en prommis)

efter jobbet var det iallafall tänkt att jag skulle åka till luleå med ivan, men han ville ta bussen klockan fem eller halv sex, och eftersom jag slutar klockan fem blev det alldelens för stressigt så det sket sig. gick hem och åt sallad och tog tag i diskberget jag hade, sen blev det en sväng till farmor & farfar som är hemma i stan inatt. satt och surrade lite och visade farmor lite grejer på datorn, och nu är jag hemma. tänkte gå och ta ut linserna och sen lägga mig i sängen och se film.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0