"tomt"

jaa.. inte orkat uppdatera här på ett tag nej.
började känna av i måndags kväll att jag var påväg att åka på en förkylning, men den bröt inte ut förän igår morse.
och det är ingen liten förkylning heller.. när jag ska sova kan jag knappt andas varken genom munnen eller näsan, CHILL!
sen till råga på allt så måste jag ju vara på jobbet också för kan inte tappa så mkt pengar som jag skulle göra om jag skulle vara hemma en dag.. men får stå ut, är ju trots allt fredag idag så kanske är frisk igen innan måndag om jag har tur. är iaf hemma på lunch just nu, sprang och hämtade ut mina tre paket som kommit innan jag gick hem, och allt satt jättebra så jag är nöööjd! bara skorna som fattas nu, hoppas dom kommer imorgon.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0