såja!

i'm back!
comhem fick äntligen till mitt internet som strulat och varit ur funktion i fyra veckor. tragiskt att man är så beroende av en dator med fungerande internet som jag är.. men skönt iallafall att det är tillbaka.
efter jobbet gick jag hem, sen kom johanna hit. blev en sväng på coop sen hem till mig. satt och surrade i säkert 2,5-3 timmar, sen slog vi på hjälp. det är humor :)! och nu har hon hoppat upp på cykeln och farit hemåt.
jag tänkte lägga mig i sängen och se ett one tree hill avsnitt innan jag ska sova, mamma gav mig ett par öronproppar imorse så hoppas på att jag kan sova inatt. gjorde förövrigt ett till hål i örat idag så hoppas jag kan sova utan smärta inatt också. nåja godnatt!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0