ruggigt..

vädret idag har varit skumt.. först jätte varmt och soligt imorse och sen blev det spöregn och åska, sen jätte mörkt och mulet ute och nu syns solen igen? nåja solen ser ut att komma tillbaka till helgen igen så får hoppas på det då..
ikväll hade jag tänkt städa lite hemma i lägenheten, har inte riktigt orkat med det.
sen ska jag nog bara ta det mest lungt.. känner mig jättetrött och hängig idag, och har inte tänkt gå och bli sjuk så jag missar sju arbetstimmar till lönen så.
funderar på vad som händer i helgen, antingen en lugn helg hemma, en helg i stugan eller beach partyt i södra..
hade ju varit kul att åka på beach partyt men lutar nog mest åt en lugn helg hemma, inte haft det på länge så skulle inte sitta helt fel. nä nu ska jag fortsätta med mitt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0