Oth

Så.. ni kan ju lista ut vad jag gör just nu? Precis som alla andra kvällar före sängdax ligger jag och ser på one tree hill. Den här veckan har jag varit helt död efter jobbet, vet inte riktigt varför för jag sov betydligt färre timmar förra veckan och då orkade jag med mkt mer än att bara komma hem, laga mat, äta, diska och lägga mig i sängen och se one tree hill.. Nåväl, har försökt skriva lite ikväll, försökte igår också men blir bara några rader med meningar. Får hoppas på att det går bättre imorgon kanske. På tal om imorgon så kommer comhem hit igen då, dom fick ju som sagt inte till internet när dom var här förra veckan så får hoppas på att dom får till det imorgon då, för annars lär mina pengar på mobilen ta slut väldigt fort om jag ska hålla på att blogga från den. Nåväl nu tänkte jag se klart avsnittet och sen sova så jag orkar med ytterligare en arbetsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0