okej

har inte blivit mkt uppdatering här på bloggen på senaste nej. beror på att jag inte har haft något internet hemma på nästan två veckor och har fortfarande inget. men då har åsa varit jättesnäll och lånat ut sin minilaptop och mobila bredband till mig nu :) tack för det! comhem kommer iaf på onsdag.. får jag hoppas iaf eftersom dom lovat att komma två gånger..

sitter iaf i stugan nu. sitter uppe i mitt och elinas rum och pratar med syster. just ätit grillat ute i partytältet med elina, pappa, eleonor, farmor och farfar. skulle tro att det blir lungt ikväll, kanske spela lite plump för ovanlighetens skull. och imorgon är det släktträff i harads, kommer bli kul. sen åker jag hem mot stan på kvällen för att vara med johannnnnna som kom hem från umeå idag :) nåväl nu ska jag vara social med elina.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0