let me sign



jahaaa.. har varit med johanna ikväll :)
vi gick på coop så handlade jag lite också köpte vi lite gott till filmkvällen! vi såg först twilight, IGEN. haha, alltså kommer ju hinna se den 1000 gånger innan 2an kommer på bio.. går helt seriöst inte att bli less den filmen, lika bra varje gång.
sen bestämde vi oss iaf för att se a walk to remember. också världens bästa film, man gråter ju floder till den.
nu hade jag iaf tänkt lägga mig och göra ett försök till att sova, trots att jag inte är ett dugg trött.. men ska undvika att ha 14 missade samtal av mamma på mobilen imorgon, så ska ställa väckarklockan ikväll också och hoppas på att jag hör den.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0