kräftor





ikväll har jag varit hem till svartlå en sväng och ätit kräftor med pappa, eleonor, frida, elina & tess :)!
var gott & mys att vara hem till dom en sväng, kommer inte ihåg sist jag var där förutom en snabb sväng efter storforsen i början av juli eller när det nu var? måste bli bättre på att hälsa på där hemma.. har inte träffat barnen på år & dagar heller känns det som. men nu ska det bli ändring på det efter mitt fullspäckade schema framöver:

LK till helgen
Farmen avslutning helgen efter det
• The voice festivalen i sthlm helgen efter det
• Pärfestivalen i ammarnäs helgen efter det

huvva vad fullt upp det är fyra helger framåt.. men är ju roliga saker så.
nu har jag bara 9 arbetsdagar kvar, sen två veckor sommarlov och sen drar skolan igång igen. känns väl inte sådär jätte kul men men.. stressat som en idiot på jobbet idag också, har känt mig stressad hela dagen, t.o.m efter jobbet.
nu ska jag iallafall ta ut linserna och lägga mig i sängen och se på vänner innan jag ska sova.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0