know your name



seeeg dag på jobbet.. kändes som att tiden stod still där ett tag. men tillslut tog dagen slut och jag fick gå hem. johanna stod utanför jobbet då jag slutade, vi sprang först över till åhléns för hon skulle köpa andra twilight boken, sen gick vi hem till mig :)! satt och pratade lite osv och sen på coop en svängom, sen hem till mig igen och ni kan ju gissa vad vi gjorde? jo vi såg twilight såklart. femte gången för mig och sjunde gången för johanna ;)! blir aldrig less som sagt.. sen såg vi ett avsnitt av andra avenyn och sen nått avsnitt av big brother, och nu har hon precis cyklat hem. ska lägga mig och se vänner nu, nån från comhem kommer mellan 8-10 imorgon och fixar mitt internet, finallllyyyy.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0