iceice babyyyy

nja... inte riktigt. det söööög verkigen på ice idag..haft roligt nästan alla gånger jag varit där, men ikväll var det inte bra.
väääldigt mkt klagomål över sand i skorna. och vissa undvek att klaga genom att gå barfota. jag satt mest på toan och chillade på handfatet. var första och sista gången jag gick ut nykter..onödiga 50 kr som rök från kortet med andra ord.
nu sitter jag iaf hemma efter en sväng på frasses med sofia.
funderar helt seriöst på att slå på twilight igen.. haha hade kunnat se den 10 gånger om utan att tycka att den var dålig.
och robert pattinson är ju så jävla snygg. sååå bjuder på två pixxx på han innan jag hoppar i säng.
puss för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0