Fint väder

Såhär fint väder var det ute tidigare ikväll då jag och mamma var ute på promenad! När vi kom hem från promenaden for vi iväg och letade efter mitt legg som jag tappade i lördags. Först utanför fanny och sen på farmen, hittade det dock inte.. Ringde polisen tidigare idag också och frågade om dom fått in det men icke det... Blir nog så att jag får gå in på banken och skaffa mig ett nytt som det ser ut just nu... Nåja, ligger i sängen och ser one tree hill just nu, ska väl sova strax så jag orkar med ytterligare en arbetsdag imorgon.. Gud vad jag längtar tills jag får åka till sthlm och shoppa.... Men trivs jättebra på jobbet och kommer faktiskt bli tråkigt att sluta där och gå tillbaka till skolan, men that's life. Nå nu ska jag se klart avsnittet, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0