svartlå



Bild 1: Pauline & Lucaz :)
Bild 2: Pauline :)
Bild 3: Lucaz & Tuva :)
Bild 4: Pauline i hennes rum :)
Bild 5: Paulines sovalkov :)
Bild 6: Vardagsrummet :)
Bild 7: En del av köket
Bild 8: En del av köket
Bild 9: En del av elinas rum
Bild 10: En del av elinas rum
Bild 11: En del av elinas rum
Bild 12: tacomys
Bild 13: Eleonor kaklar :)
Bild 14: Farmor & Farfar fixar tacos :)
Bild 15: En del av min lägenhet :)

steg upp klockan nio imorse och åt frukost och såg tv.
sen kom farmor & farfar här utanför halv elva, for då till lägenheten med en flyttkartong och kollade hur det gick för mamma med städningen där. sen for vi till svartlå. gick upp till ishockeyplanen direkt för att träffa kidsen, och oj vad glada dom blev över att se mig :) har saknat dom!
sen gick vi tillbaka till huset och åt tacos också spelade jag lite spel med kidsen osv, sen for jag, farmor & farfar till dollar store, köpte mig lite ljus, handdukar, fimpkopp, caffe latte muggar, tändare, ljusfat osv. sen for jag till lägenheten med en till kartong och lite andra grejer och nu har jag kommit hem för en stund sen. ska strax till mammas kille ola och gratta hans ena barn akke som fyller 18 :)! sen ikväll ska jag packa flyttkartonger och dammsuga och skura mitt rum, och imorgon besiktas lägenheten så efter det är det fritt fram för inflyttning :)!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0