Sitter på skolan och

Sitter på skolan och lyssnar på johannas skrattanfall, sjukt hur mkt en människa kan skratta, det tar aldrig slut fast än tårarna börjar rinna haha :-) vi fick för övrigt ett nytt schema idag, mina härliga tisdagar är över :-( men bra iaf att jag slutar tolv på måndagar och torsdagar. Sen så är det värsta att vi går från 8.20 till 16.00 på fredagar... Kommer bli ett tungt år. Har fixat min apu plats nu, fick på dagiset bredvid skolan på blåbärs avdelningen :-) nu ser jag att lektionen börjar om igen, slutar halv ett. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: För tillfället gör vi inte det. Den butiken är väldigt billig jag vet, men frakten ligger på ca 200 kr, därför tjänar man som kund inte att köpa där ifrån.

2009-01-08 @ 16:50:02
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0