mexicanskt



här är en liten bild på maten vi åt hos mamma, och kan väl säga att jag inte hade så stora förväntningar över maten, men ojojoj vad gott det var :) syns väl inte så bra på bilden vad det är för något men gott var det då iaf.
ola trillade in genom dörren nångång vid sju(?) också och smakade på maten, sen satt vi och pratade lite.
sen berättade mamma en läskig sak, hon hade varit och spått sig hos en spåtant tidigare i höstas tror jag det var, och då hade spåtanten sagt att jag skulle träffa en kille men att jag skulle göra slut med han sen och blablabla en massa saker, var läskigt att höra det faktiskt.

imorgon ska jag iallafall springa över till mormors lägenhet och skriva ut lite grejer till IOS provet, sen ska jag möta jennifer och johanna på stan klockan två så ska vi hitta på något kul :)
nu ska jag städa mitt rum, ser verkligen ut som ett bombnedslag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0