kill me



igårkväll dammsög jag kök + vardagsrum + hall, tog typ en timme att göra bara det så jag orkade inte ta tag i att skura direkt efter utan siktar in mig på att göra det idag efter att jag dammsugit mitt rum.
det suger verkligen att städa ur lägenheter.. och inte så fräscht att det låg tjocka dammtussar under soffan då man lyfte upp den i flytten i torsdags. men dom är borta nu iaf :) evelina gjorde mig sällskap igår föressten, vi såg lite av let´s dance också satt vi och pratade och sen såg vi vänner innan hon gick hem :)

nu har jag precis duschat, tänkte försöka få nån ordning här på mitt rum och plocka upp alla grejer från golvet så jag kan dammsuga, sen ska jag skura lägenheten också och försöka få lite ordning på alla smågrejjer dom lämnat kvar.
sen tacos hos farmor & farfar ikväll :)!
puss

Kommentarer
Postat av: mormora

Du e duktig du,tur du fick låna städgrejer iaf:)

2009-01-24 @ 16:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0